Registreren als verkoper bij Amazon?

Amazon Seller Central is het platform van Amazon waarop u zich kan registreren als Amazon Seller, zodat u uw producten kunt verkopen aan een miljoenenpubliek op de internationale websites van Amazon. Voordat het zover is, dient u als potentiële Amazon-verkoper een registratieprocedure te doorlopen. Tijdens de registratie dient u diverse bewijsstukken bij Amazon aan te leveren. Voor registratie bij Amazon Seller Central voor Amazon Nederland, bestaan deze documenten in elk geval uit een beëdigde vertaling van uw bankafschrift (rekeningafschrift) en van uw identiteitsbewijs of paspoort. Wij zijn u hiermee graag van dienst!

Bezoek voor een complete lijst van de verificatieprocedure van Amazon deze link. Zo is het bijvoorbeeld van belang dat u de scans van de bankafschriften (rekeningafschriften) en ID-bewijs (of paspoort) in kleur bij ons en bij Amazon aanlevert. Amazon accepteert helaas geen bewijsstukken in zwart-wit. Heeft u geen scanner? In dit artikel leest u hoe u met uw smartphone of tablet goede scans kunt maken.

Ecrivus Multimedia is een erkende provider van beëdigde vertalingen en werkt enkel met officieel beëdigde vertalers. Wij hebben in Nederland al enkele honderden Amazon Sellers ondersteund met een beëdigde vertaling.

U kunt de beëdigde vertalingen voor Amazon direct bestellen in onze webshop.

Bestelt u liever ‘offline' per mail? Lever de kleurenscans dan aan via , voorzien van uw factuur- en verzendadres. Vragen of eerst even overleggen? Bel ons op 043-365-5801. Wij helpen u graag.

(44)  49,00
(24)  59,00