Nee, uw bestelling loopt bij ons geen vertraging op. Bestellingen worden direct in behandeling genomen en verwerkt. Aangezien wij diensten op maat leveren, zijn wij niet afhankelijk van bijvoorbeeld producten die niet op voorraad zijn. De enige partij waarvan wij afhankelijk zijn voor het afleveren van uw bestelling is PostNL. Bij PostNL kan gedurende de coronacrisis wel vertraging in de bezorging ontstaan. Voor actuele informatie over de bezorging van PostNL, bezoekt u deze link. Informatie over onze levertijden en verzending kunt u teruglezen op deze pagina.

Informatie over onze levertijden en verzending kunt u teruglezen op deze pagina.

Nee, dat is niet nodig. Wij werken bij voorkeur met digitale kopieën. Tijdens de bestelling via onze webshop kunt u de bestanden die u wilt laten vertalen uploaden. Heeft u een scanner? Maak dan een scan van de documenten en upload de .jpg of .pdf-documenten. Heeft u geen scanner, maar wel een smartphone/tablet? Maak dan goede foto’s van de documenten die u wilt laten vertalen. Tip: let hierbij op een goede belichting, dat alle tekst goed leesbaar is en dat snijd de foto bij zodat alleen het document in beeld is.

Wij vertalen (onbeëdigd) naar meer dan 225 talen. Beëdigde vertalingen leveren wij in circa 100 talencombinaties. Deze talen vindt u in een lijst op de productpagina (drop-down menu). Staat de talencombinatie die u nodig heeft er niet bij? Dan is de kans groot dat wij u toch kunnen helpen met de beëdigde vertaling. Mail naar en wij helpen u graag verder.

Ja, op de dag van verzending sturen wij u een e-mail met de track- en trace-link. Wij verzenden alle beëdigde vertalingen met aangetekende post via PostNL.

De actuele prijzen van onze (beëdigde) vertalingen zijn zichtbaar op de productpagina’s. Wilt u een op maat gemaakte offerte aanvragen? Mail dan uw documenten en verzoek naar . Dit is gratis en vrijblijvend.

Ja! Voor meer informatie over onze legalisatie- en apostilleservice, verwijzen wij u graag naar deze pagina.